Doprava a platba

Platba

 

1.       Způsoby platby:

·         Na dobírku - zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.

·         Platba předem na bankovní účet Fio banky:


2700670100/2010 (CZK)   IBAN: CZ3320100000002700670100   BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


2.      Pro platbu v jiné měně (EUR,USD, PLN), nás kontaktujte zde, pro stanovení přesné částky k platbě, dle aktuálního kurzu Fio banky, platné pro tyto bankovní účty:


2900670105/2010 (EUR)    IBAN: CZ8320100000002900670105   BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
2600670103/2010 (USD)   IBAN: CZ0520100000002600670103   BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
2400670109/2010 (PLN)    IBAN: CZ4620100000002400670109   BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


3.       Platba převodem na bankovní účet je Prodávajícím očekávána do 7 dnů od objednání.

Doprava

 

1.       Způsoby dopravy:

·         Osobní odběr

·         Dopravcem Česká pošta (nyní pouze doporučeně/rozšíření služeb plánujeme od 3/2019)

2.      Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny přímo při výběru dopravy před dokončením objednávky, dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb.

3.       Důležité UPOZORNĚNÍ:

·        V případě výběru doručení dopravcem Česká pošta se Prodávající a Kupující společně zavazují řídit se, dle aktuálních poštovních podmínek přepravce, které jsou uvedeny zde.

·        Především ustanovením ohledně nemožnosti reklamovat obyčejnou zásilku (obyčejné psaní a obyčejný balík), kde Kupující svým výběrem tohoto způsobu dodání přebírá a souhlasí s převzetím nebezpečí ztráty, škody a s tím související plnou zodpovědnost za zásilku a její doručení na zvolenou adresu.

·        Nevyzvednutí zásilky Kupujícím na dobírku není pokládáno za odstoupení od smlouvy a po zákazníkovi bude požadována úhrada poštovních nákladů (poštovné a balné), které si sám při výběru způsobu dodání určil.

·        Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky, především: poškození krabice či obálky, neporušenost lepící pásky, počet balíků) podle přepravního listu nebo faktury.

·        Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu poskozeni@decores.cz, ale především sepsat s dopravcem škodní protokol a tento nám bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou.


 Podrobnější informace o platebních a dodacích podmínkách naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách zde. *